Nasze seminaria

Nasze seminaria

Zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem nadchodzących konferencji, szkoleń i seminariów

SEMINARIUM ONLINE

23 września 2021 r.
Usługi zaufania i identyfikacja elektroniczna oraz elektronizacja doręczeń w kontekście najnowszych zmian prawnych i rynkowych

 

Seminarium poprowadzą:

Zbigniew Długosz

Dr Zbigniew Długosz - partner kancelarii FinTaxLegal, radca prawny, ekonomista, wykładowca na Wydziale Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ceniony prelegent na licznych wydarzeniach branżowych oraz prowadzący seminaria, warsztaty i szkolenia zarówno dla instytucji finansowych, jak i dla administracji publicznej.

Marta Merta

Marta Merta - associate w kancelarii FinTaxLegal. Absolwentka prawa Instytutu Prawa w Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz politologii na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Cele seminarium:

Celem seminarium jest omówienie krajowego systemu usług zaufania i identyfikacji elektronicznej, ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z wprowadzenia ustawy o doręczeniach elektronicznych oraz proponowanych przez Komisję Europejską zmian w rozporządzeniu eIDAS. Zakres szkolenia obejmuje również inne przejawy elektronizacji doręczeń, w tym wynikające z nowelizacji kodeksu postępowania cywilnego.

Warto podkreślić, że seminarium zostanie poprowadzone przez współautorów przewodnika „Identyfikacja i uwierzytelnienie w usługach elektronicznych” wydanego przez Związek Banków Polskich, co jest gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wykładów.

 

Dla kogo jest to seminarium:

  • radców prawnych
  • adwokatów
  • notariuszy
  • doradców podatkowych

objętych obowiązkiem wprowadzenia elektronicznej wymiany korespondencji.

 

 

Pobierz formularz zgłoszenia uczestnictwa w seminarium »

 

Cena uczestnictwa w seminarium wynosi 749 zł + 23% VAT.

Obowiązuje limit miejsc. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Po zgłoszeniu się na szkolenie poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego i zebraniu się grupy pozwalającej przeprowadzić seminarium, otrzymają Państwo link do platformy Zoom, na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnego dodatkowego specjalnego oprogramowania (wymagania techniczne uczestnictwa w seminarium online).
W czasie seminarium uczestnicy słuchają wykładów prowadzącego i mają możliwość zadawania pytań za pośrednictwem czatu online. W przypadku mniejszych szkoleń jest możliwość komunikowania się również przez mikrofon z trenerem i innymi uczestnikami.
Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej otrzymają Państwo drogą mailową a certyfikat przesyłką pocztową lub również mailem.

 

Zalety naszego szkolenia online:

  • Możliwość wzięcia udziału w szkoleniu z dowolnego miejsca (wystarczy dostęp do internetu).
  • Oszczędność czasu.
  • Brak kosztów dojazdu, zakwaterowania i innych.
  • Prosta, intuicyjna obsługa, klikasz w link i jesteś na szkoleniu.
  • Bezpieczeństwo. Nie spotkają się Państwo z zagrożeniem epidemiologicznym.
  • Szkolenia online są identyczne pod względem treści, formy i czasu ze szkoleniami tradycyjnymi.
  • Możliwość zadawania pytań i otrzymywania odpowiedzi w trakcie trwania szkolenia.

Udział w niniejszym seminarium pozwala na wypełnienie obowiązku szkolenia zawodowego radcy prawnego. Każdy uczestnik otrzymuje 5 punktów szkoleniowych, co zostanie potwierdzone certyfikatem.

Instytut Szkoleń Prawa Bankowego

Instytut Szkoleń Prawa Bankowego
ul. Księcia E. Lubomirskiego 5 | 05-250 Radzymin
tel.: +48 22 243 16 91 | e-mail: ispb@ispb.pl | www.ispb.pl

Wydawca miesięcznika
Monitor Prawa Bankowego

Copyright © 2009-2021 Instytut Szkoleń Prawa Bankowego